بازسازی تفلون الوند

بهترین برندهای قابلمه تفلون

بهترین برندهای قابلمه تفلون
فرم زیر را تکمیل نمایید تا سریعا با شما تماس بگیریم

فهرست مطالب

ظروف تفلون چیست؟

ظروف تفلون یا ظروف نچسب ترکیبی از پلیمر تفلون با ویژگی هایی نظیر مقاومت به حرارت بالا، مقاومت شیمیایی، قابلیت عدم چسبیدن و غیره هستند. این ظروف معمولا در طبخ غذا، پخت و پز، مراقبت از سطوح، و عملیات دیگری که نیاز به جلوگیری از چسبیدن مواد دارند استفاده می شوند. برای ساخت این ظروف از موادی مانند فلوئوروپلاستیک استفاده می‌شود که به عنوان یکی از مواد پایدار و مقاوم به شمار می‌رود. به دلیل ویژگی‌های خاص تفلون، این ظروف در مقایسه با ظروف سنتی دیگر، دارای عمر مفید بیشتر و کاربردهای گسترده تری می‌باشند.
در ادامه می‌خواهیم با  بهترین برندهای قابلمه تفلون آشنا شویم چرا که وقتی که برای خریده قابلمه به بازار می روید فروشنده گزینه های زیادی پیش روی شما می‌زارد؛ شاید در مورد اندازه ها و انواع مختلف قابلمه ها سردرگم می‌شوید و نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید.

سفارش سریع بازسازی ظروف تفلون

5 مدل از بهترین برندهای قابلمه تفلون

ظروف تفلونی کاج

قابلمه تفلون مدل کاج

یکی از مارک های پر طرفدار و با کیفیت موجود در بازار ظروف کاج تفلون می باشد. این برند ایرانی با تهیه و تولید ظروف مطلوب و طول عمر بالا بر اساس استاندارد های جهانی توانست در زمان اندکی به صدر جدول پر فروش ترین ها در بازارظروف با کیفیت راه پیدا بکند. برند ایرانی کاج تفلون، ظروفی تفلونی با مدل و سایز های مختلفی به بازار عرضه کرده است تا شما را در انتخاب ظروف تفلونی راحت‌تر کند که در ادامه مدل های مختلف قابلمه های تفلونی این برند را در پایین به شما معرفی خواهیم  کرد .قیمت ظروف تفلون این برند ایرانی بر اساس مدل و سایزی که می خواهید تهیه بکنید متفاوت است و نمی شود قیمت دقیقی برای آن‌ها مشخص نمود.

همچنین لازم به ذکر است بسیاری از افرادی که محصولات کاج تفلون را خریداری کرده اند از خرید خود بسیار راضی و خرسند  بوده اند و خرید آن را حتی نیز به بقیه هم پیشنهاد کرده اند که نشان دهنده ی کیفیت بالای ظروف و قابلمه‌ی تفلون این برند محبوب ایران در بازار است .

لیستی از بهترین مدل‌های ظروف تفلون کاج تفلون

  • مدل GHT
  • مدل کونيک
  • مدل Granita
  • مدل deep

ظروف تفلونی تابان

قابلمه تفلون تابان

یکی دیگر از برند های ایرانی که در بازار تولید ظروف تفلون فعالیت می کند و بسیار پر طرفدار است ، ظروف تفلون تابان می باشد . ظروف تفلون تابان در بازار دارای اعتبار و اعتماد زیادی نسبت به رقبا  می باشد و بر اساس نظرات افراد و نقد هایی که به جا گزاشته بوده اند بسیاری از آن ها از کیفیت بالای ظروف تفلونی برند تابان تفلون راضی و خوشحال بوده اند .

قیمت ظروف تفلون ایرانی برند تابان تفلون در بازار بر اساس سایز و مدلی که می خواهید تهیه بکنید فرق می کند و نمی شود قیمت دقیقی برای آنها مشخص کرد. در ادامه لیستی از پر فروش ترین مدل های موجود در بازار را بررسی می کنیم.

  • مدل PIR18 سایز 18
  • مدل PIR20 سایز 20
  • مدل PIR22 سایز 22
  • مدل TAK24 سایز 24
  • مدل PIR26 سایز 26
  • مدل PIR34 سایز 34

ظروف تفلونی اوج

قابلمه تفلون اوج

از دیگر بهترین مدل های ظروف تفلونی که می شود معرفی کرد  به برند ایرانی اوج می‌رسیم. این برند با ارائه ی ظروفی که پوشش آن از تفلون می‌باشد با کیفیت بالا در بازار توانست با سرعت زیادی در بین افراد محبوبیت خود را افزایش دهد و جزو پر فروش ترین های بازار به حساب بیاید . جنس بدنه ی قابلمه های تفلون اوج از چدن و تفلون می باشد و برای استحکام بیش تر روکش درونی ظرف از جنس سرامیک و تفلون می باشد . ظروف تفلون به عنوان ظروف نچسب در بازار همچنین نیز شناخته می شوند و این ظروف به لیل داشتن روکش سرامیکی و چدنی مواد غذایی به هیچ عنوان به ته این ظروف نمی چسبد و از مهم ترین ویژگی های این ظروف تفلون نچسب بودن آن ها می باشد و به همین دلیل محبوبیت چندین برابری را در بین افراد ایجاد کرده است.

ظروف تفلونی آگرین

قابلمه تفلون آگرین

آگرین از دیگر بهترین برندهای قابلمه تفلون موجود در بازار می باشد چرا که با توجه به قیمتی که برای ظروف خود تعیین کرده است بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

بدنه قابلمه‌های آگرین از جنس آلومینیوم با پوشش گرانیتی بوده و دسته‌های قابلمه‌های آگرین با طراحی زیبا و مقاوم در برابر حرارت می‌باشند. بدنه قابلمه‌های آگرین دارای گارانتی بوده که در صورت بروز مشکل به شما کمک می‌کنند.

ظروف تفلونی لایف اسمایل

قابلمه تفلون لایف اسمایل

برند لایف اسمایل یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده ظروف آشپزخانه در ایران و جهان است. محصولات این برند ساخت کشور آلمان و مونتاژ ایران هستند. طول عمر بالای قابلمه‌های لایف اسمایل و پوشش جداره قابلمه‌های به‌طوری است که گرما به‌هیچ‌عنوان هدر و از بین نخواهد رفت. دسته‌های قابلمه‌های لایف اسمایل از جنسی است که در برابر گرما مقاوم است و کیفیت بی‌نظیری دارد. بهترین مارک قابلمه تفلونی خارجی لایف اسمایل است که جنس و کیفیت بالایی دارد. سرویس‌های لایف اسمایل دارای تنوع رنگ زیادی بوده و از ۷ تا ۳۰ پارچه در بازار موجود است.

در آخر باید توجه داشت که اکثر قابلمه های تلفون موجود در ایران از کیفیت خوبی برخوردار بوده و طیف متنوعی از محصولات را در اختیار مشتری قرار میدهند. اما در آخر این شما هستید که با در نظر گرفتن مزایا و معایب، کیفیت و قیمت هر محصول، انتخاب نهایی را انجام میدهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *