بازسازی تفلون الوند

بازسازی ظروف گرانیتی

بازسازی ظروف گرانیتی
فرم زیر را تکمیل نمایید تا سریعا با شما تماس بگیریم

فهرست مطالب

ظروف گرانیتی از جمله ظرف هایی است که به علت دوام بیشتری که نسبت به ظروف چدن و تفلون دارند زیرا نچسب هستند و آشپزی را آسان تر می کنند. اما با استفاده مداوم نیاز به بازسازی دارد زیرا یک لایه نچسب ظروف گرانیتی از بین می رود و آشپزی را سخت تر می کند و شما با مراجعه به کارخانه بازسازی ظروف می تونید ظرفی نو تحویل بگیرید.

مزایای ظروف و قابلمه گرانیتی

مقاومت ظروف گرانیتی به علت اینکه از سرامیک ساخته شده از ظروف تفلون بیشتر است.

ظروف گرانیتی از سرامیک ساخته شده و سرامیک در برابر حرارت مقاوم است. به همین دلیل ظروف گرانیتی نیز در برابر حرارت مقاوم اند.

ظروف گرانیتی تغیرات ناگهانی حرارت را تحمل می کند بنابر این غذا دیر تر می سوزد و به همین دلیل ظرف به یکباره و ناگهان داغ نمی شود و فرصت پخت و پز بیشتر است .

برای تمیز کردن این ظروف نیاز نیست کار خاصی انجام بدین فقط با دستمال خیس روی آن بکشید تا هیچ اثری از کثیفی روی آن نماند.

می توانید برای استفاده از ظروف گرانیتی بدون روغن و کره آشپزی کنید زیرا این ظروف نچسب هستند و هم غذا کالری کمتری دارد و هم ظرف به راحتی شسته می شود.

طعم غذا عوض نمی شود و مواد غذایی اسیدی با روکش گرانیتی ترکیب نمی شود.

درب شیشه ای این ظروف به شما این امکان را می دهد تا نظارت روی پخت و پز داشته باشید.

دسته های از جنس باکالیتی این ظروف به شما این امکان را می دهد تا این ظروف را حتی داخل فر هم قرار دهید.

بازسازی ظروف گرانیتی

عمر این ظروف نسبت به بقیه ی وسایل آشپز خانه بیشتر است.

مزایای تعمیر و بازسازی ظروف گرانیتی

ظروف گرانیتی به علت داشتن وزن و سختی و خاصیت ضد چسبندگی که دارد پرکاربرد ترین وسیله برای پخت و پز است .

مقاوت و دوام این ظروف از بقیه ی ظروف آشپزخانه بیشتر است اما ظی استفاده ی طولانی مدت بدیهی است که دیگر دوام، کیفیت و خاصیت ضد چسبندگی قبل را ندارد و یا گاهی ممکن است در اثر برخورد یا تکان آسیب ببیند و دیگر دچار افت کیفیت شود در این صورت نیاز است که بازسازی شود .

کارخانه ی ما این تضمین را به شما می دهد که با استفاده از مواد مرغوب  و دستگاه های استاندارد بازسازی ظروف برای شما خطری نداشته باشد و پس از بازسازی این ظروف کیفیت آن مانند یک ظرف گرانیتی نو باشد و بازسازی این ظروف مقرون به صرفه تر از ظروف گرانیتی جدید است. در ادامه به مزایای بازسازی ظروف گرانیتی می پردازیم.

نچسب بودن : علت نچسب بودن ظروف گرانیتی این است که این ظروف از تفلون و سرامیک ساخته شدند و این مواد خاصیت ضد چسبندگی دارند و مواد غذایی هیچ وقت به آنها نمی چسبد.این ویژگی است که ظروف گرانیتی را از بقیه وسایل پخت و پز مجزا می کند.

مقاومت و ماندگاری بالا در برابر حرارت : چون ظروف گرانیتی از سرامیک ساخته می شود و سرامیک مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد به همین دلیل این ویژگی را ظروف گرانیتی در خود جای داده اند.

غیر سمی بودن: به علت استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت در کارخانه بازسازی ظروف گرانیتی و … ظروف گرانیت اصلا سمی نخواهد بود.

بازسازی ظروف گرانیتی

چه نوع ظروف گرانیتی را می توان بازسازی و تعمیر نمود؟

ظروف گرانیتی مقاومت بالایی نسبت به ظروف های دیگر دارند اما با استفاده ی طولانی مدت از آنها طبیعی است که  روی آنها خش افتاده و کیفیت اولیه را ندارند و با استفده ی مداوم مواد خاصیت ضد چسبندگی خودشون را از دست می دهند و در این زمان است که نیاز به بازسازی پیدا می کنند .

روش بازسازی ظروف گرانیتی

امروزه امکان بازسازی ظروف گرانیتی وجود دارد و با توجه به قیمتی که ظروف گرانیتی و دیگر ظروف نچسب دارند بازسازی آن مقرون به صرفه تر از خرید مجدد است .

در ادامه مراحل بازسازی ظروف را با هم بررسی می کنیم .

در کارخانه ما این کار با دستگاه های عالی، مواد مرغوب و دقت زیاد انجام می شود تا نتیجه کار بی نظیر و تمیز داشته باشیم.

 باسازی ظروف گرانیتی

قرار دادن ظرف ها در کوره

اولین مرحله بازسازی ظروف گرانیتی جرم گیری است.برای اینکه عمر ظروف گرانیتی پایین نیاید در این مرحله ظروف را داخل کوره قرار می دهیم این روش جرم گیری را خیلی آسان می کند و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند .

سندبلاست ظروف گرانیتی

پس از بیرون آمدن ظرف ها از کوره آنها آماده جرم گیری هستند بنابراین آنها را در معرض فشار قوی ای قرار می دهیم و ظرف ها را با ماده ای شبیه ماسه به نام سندبلاست ظرف ها را می پوشانیم این کار برای این است که پوشش قبلی ظرف کامل از بین برود و آماده برای تغیرات دیگر باشد.

پوشش گرانیتی

این مرحله، مرحله ی آخر است . طی دو مرحله ی قبل ظرف به یک نوع آلیاژ تبدیل شده و در این مرحله می توان پوشش گرانیتی آن را پوشاند.

ظروف گرانیتی

آیا تبدیل و بازسازی ظروف گرانیتی عوارض دارد؟

آیا بازسازی ظروف مضر است ؟

اگر بازسازی ظروف مضر باشد ؟

اگر هنگام طبخ غذا چیزی به آنها بچسبد؟

ما با بررسی مراحل بازسازی ظروف قصد داریم تا به شما بگوییم که اگر مضر باشد نباید انجام بشود اما همه ی این ها بستگی به این دارد که شما کجا ظروف خود را برای بازسازی می سپرید .کارخانه ی ما این کار را با بهترین ابزار و مرغوب ترین مواد انجام می دهد و هیچ گونه عوارضی وجود ندارد.

بازسازی ظروف گرانیتی

نکات مهم درباره نگهداری پس از بازسازی ظروف گرانیتی

برای افزایش طول عمر ظروف گرانیتی چند نکته را لازم است رعایت کنید و طولانی مدت از ظروف گرانیتی خود استفاده کنید.

برای نگه داشتن هر مواد غذایی استفاده نکنید.

بعد از بازسازی هنگام شستن ظروف از اسکاج نرم یا اسفنج استفاده کنید.

تا زمانی که مواد غذایی داخل ظروف قرار نداده اید روی حرارت زیاد گاز نگذارید.

برای آسیب ندیدن ظاهر آنها این ظروف را داخل هم قرار ندهید.

بعد از بازسازی گوشش گرانیتی آنها بسیار حساس است برای استفاده از این ظروف از وسایل فلزی استفاده نکنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *